مشكلة عضوة 💃💃


 مشكلة عضوة 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️


جوايا طاقه غضب رهيبة 

كنت اتنزلت عن تنفيذ حكم الحبس علي ابو اولادي

نفسي اصرخ باعلي صوت من سذاجتي وهبلي وعبطي ده تخلف مش طيبة 

نفذت عليه والناس اللي مكنتش بسمع لهم صوت اتصلو وكده مينفعش وابو أولادك ازاي تحبسيه 

ومكالمات كتير ولوم وعتاب وان لازم يخرج ضغطو عليا اوي وكنت رافضه فجأه جالي مكالمه لاقيته هو وبيعتب عليا وصوته حزين ينفع اللي انا فيه ده فجأة صعب عليا ويمكن كمان بكيت من الموقف ونزلت فورا رحت اتنازلت

هو بات ليلة واحده فقط وروحت اتنازلت وخرجته 

وقال هيسد الفلوس لما يخرج 

طبعا ده مستحيل لان انا حفظاه وعرفاه 

زعلانه من نفسي ان خرجته وضيعت الأحكام 

زعلانه ان معملتش فيه زي ما عمل فيا 

احساس الذل اللي عيشهولي 

حقي جه وضيعته من ايدي 

بقالي يومين عايزة اعمل حاجه مش عارفه اي هي تشفي غليلي 

بس للاسف فات الأوان ضيعت حقي 

انا انسان غبية كرهت طيبتي 

انضم الى جروب التلجرام 👈 أضغط هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪

لعبة 🙉القرد🐒 الذكى Smart Monkey لتعليم الاطفال لحفظ جدول الضرب بكل سهولة 🐵🙈🙉🙊🐒🐵🙈🙊

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪 البوتاجازات والافران تعمل على الأنبوبة والغاز الطبيعي 💥💥💥💥