مشكلة عضوة 💃💃


 مشكلة عضوة 🧏🏼‍♀️🧏🏼‍♀️


معلش هطول عليكم انا اهلي بيقولولي إن خطيبي بخيل وانا زهقت من الموضوع دا ومش عارفة افكر وخايفة أما هحكي كل حاجة وانتوا عرفوني هو ظروفه المادية مش احسن حاجة وهو البيجهز شقته وحاجته لنفسه من غير مساعدة احنا بقالنا ٧ شهور مخطوبين و شهر قراية فاتحة قبلها جية مناسبات علينا عيد ميلادي جابلي هدية ب ١٠٠٠ بس والعيد ادني ٣٠٠ جنية واحنا بنخرج عادي وبطلب براحتي هو بيحب الخروج بنخرج كل اسبوعين او ٣ اسابيع وبس ساعات بنتغدي وساعات بنشرب حاجة بيجبلي حاجات وهو جايلي بس مش غالية بيجيب هداية من غير مناسبة جابلي ٤ هدايا من غير مناسبة والهداية الواحدة فيهم بتكون بحوالي ١٠٠٠ بس ف موقف حصل قبل كدا دا البيخليني اقول كدا مرة كنت بجيب حاجات لشعري وهو جيه يدفع الفلوس مكملتش وانا عرضت اكمل ال فلوس ومكنوش كتير كانت ٦٠ وهو مرضاش وأما صممت وكملت وهما عرفوا ومن يومها بيقولي بخيل وحاجة كمان هو اكيد هيجبلي هدية الشهر الجاي دا بس انا خايفة ميجبش هدية عيد الام عشان ماما كدا هتزعل وهتقول بخيل اعمل اية 

انضم الى التلجرام 👈 أضغط هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪

لعبة 🙉القرد🐒 الذكى Smart Monkey لتعليم الاطفال لحفظ جدول الضرب بكل سهولة 🐵🙈🙉🙊🐒🐵🙈🙊

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪 البوتاجازات والافران تعمل على الأنبوبة والغاز الطبيعي 💥💥💥💥