مشكلة عضوة 💃🗣️


 مشكلة عضوة 💁🏽‍♀️💁🏽‍♀️💁🏽‍♀️


انا نفسيا هموت من القهرة على نفسى 

استلمت وظيفتى الل كنت مستنياها بس للاسف تعبانه اوى بروح من ٨ الصبح ل ٩ بالليل ياما العكس من ٩ م ل ٩ ص يعنى ببيت بس مش بنام بفضل تقريبا شغاله ٩ ساعات واقفه عى رجلى فا بروح مكسره وعندى مشاكل صحيه أخرى المهم انا راضيه بس المشكله الأكبر انا عيالى صغيرين جوزى بييجى من شغله الساعه ١ الضهر بيقعدوا معاه لحد الساعه ٩ لم انا باجى وخسوا اوى ومش بياكلو واتبهدلو وجوزى بيشرب هو كان بيشرب بس مش زى دلوقتى ومحدش يقولى كلميه لانى عملت معاه كل حاجه ممكن تتعمل وبطل بس مش خالص دلوقتي زاد ومش بيطلع شغله كل يوم ومش بيديني زى ماكان بيديني مصروف البيت زى الاول اتخانقت معاه النهارده وعيطت على نفسى كتير وقولتله انا مش بحب الراجل اللى يقعد ومراته تشتغل قالى اقعدي من شغلك انتى من ساعه مااشتغلتى وانتى فقرتينى ومبشتغلش وكمان عامله زى العواجيز ومكسحه وانا كمان قولتله بس انا طلعت الشغل ده عشان انا بتعلم عمرى كله ومعايا بكالريوس عشان احسن من مستوانا لان هو شغله على القد وكان نفسه يركب تاكسي قولتله هعمل جمعيات انا وانت وايدينا ف ايد بعض لحد مانجيبه بس انا حاسه انى انقسمت ومش عارفه اختار ايه بيتى وجوزى وعيالى

ولا شغلى 

ولا اسيب البيت واروح عند اهلى


؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

انضم الينا على التلجرام 👈 أضغط هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪

لعبة 🙉القرد🐒 الذكى Smart Monkey لتعليم الاطفال لحفظ جدول الضرب بكل سهولة 🐵🙈🙉🙊🐒🐵🙈🙊

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪 البوتاجازات والافران تعمل على الأنبوبة والغاز الطبيعي 💥💥💥💥