طلب من عضوه 👯


 طلب من عضوه


انا وحده بشتغل انا وجوزي مع بعض معانا عربيه اسبرسو بقف في مكان عملت في زباين محترمه وربنا بيرزقنا علينا اقساط للعربيه وايجار شقه والدنيا صعبه بيقف جمبي حوالي عشر عربيات بس كلهم نفوسهم خبيثه بتوع مخدرات وقرف ونفسهم يمشونا ب اي طريقه وبيعملو معانا مشاكل كل فتره لدرجه انهم بيقولو عليا بعمل اعمال لعربيتي عشان تشتغل وبيتكلمو عني بطريقه وحشه لناس وعلي جوزي رغم ان والله العظيم جوزي محترم بيصلي كل وقت وطالعين ناكل عيش ب الحلال امبارح شتموني وبهدلوني وجوزي مكنش معايا في الوقت ده اعمل اي انا حاسه خاطري مكسور اوي ونفسيتي تعبانه اوي اوي انا مش عايزاكو تقولولي حل للمشكله انا عايزه اي حد يشوف البوست يدعيلي ان ربنا يجبر بخاطري ويبعدهم عني ويكفيني شرهم حسبنو معايا لجبر خاطري

انضم إلى جروب التليجرام 👈 أضغط هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪

لعبة 🙉القرد🐒 الذكى Smart Monkey لتعليم الاطفال لحفظ جدول الضرب بكل سهولة 🐵🙈🙉🙊🐒🐵🙈🙊

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪 البوتاجازات والافران تعمل على الأنبوبة والغاز الطبيعي 💥💥💥💥