مشكله عضوه 👇👇👇👇👇👇


 مشكله عضوه 👇👇👇👇👇👇


السلام عليكم انا متجوزه في الارياف من فترة بسيطه جوزي والله كويس من كل حاجه بس انا اللي تعبانه ونفسيتي زفت من ناحية اهله انا جايه من القاهرة مش زيهم واخده على العيشة بتاعت الارياف والفلاحين خالص يعني مش حياتي ولا مجتمعي اللي كنت فيه هما ناس بسيطه اوي غيري ومعندهمش حاجه اسمها مناسبة مثلا عيد ميلاد او يروحوا خطوبة حد ومش بيحبو الاختلاط خالص مع الناس غير ان البيت من انواع البيوت القديمه بس انا ليا شقتي فوق بس لازم انزل كل يوم شوية اقعد معاهم والله كان بيجلي ناس كتير يتقدموا وفعلا كنت مخطوبة لواحد مستوى اجتماعي ووظيفة وواجهة بس للأسف محصلش نصيب وبدات أندم على الناس اللي كانت عاوزاني قبل جوازي هو جوزي بصراحه احسن من كل اللي تقدمولي او خطبني قبل كده وبحاول اقنع نفسي بيه واقول محدش بياخد كل حاجه بس التفكير هيموتني ومش عارفه اتخطى ازاي التفكير ده ياريت تنصحوني اكمل مع العيشة الصعبة ديه ازاي ربنا يجازيكم خير حاسه اني حياتي بتخلص وبنهار

انضم إلى جروب التليجرام 👈 اضغط هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪

لعبة 🙉القرد🐒 الذكى Smart Monkey لتعليم الاطفال لحفظ جدول الضرب بكل سهولة 🐵🙈🙉🙊🐒🐵🙈🙊

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪 البوتاجازات والافران تعمل على الأنبوبة والغاز الطبيعي 💥💥💥💥