مشكلة عضوة 💃💥


 مشكلة عضوة 🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️


ممكن اسمع ارائكم

انا مدرسة وعندي شقتي الخاصة بي ومرتاحة ماديا

ومعايا تلات اطفال ومتجوزة بقالي 12 سنة زوجي مش بيشتغل طول فترة جوازي رفعت عليه قضية خلع ممن حولي سبع سنين لانه كان مبيشتغلش وفضلا قاعد من ساعة متجوزته حوالي 5سنين في البيت وانا اللي بشتغل وبصرف علي البيت وبعدين هو اشتغل ورجعني واتنزلت عنها واشتغل لمدة خمس سنين وراح ساب الشغل برغبته ودلواتي قاعد في البيت ليه حوالي سنتين او اكتر وانا تعبت انا أقدر اصرف ومستورة الحمد لله بس تعبت لما بنزل وهو قاعد في البيت نفسي يشتغل حتي لو هيدخل 1000جنيه انا راضيةواكمل معاه بس احس انه شيل المسؤولية معايا للعلم هو طيب جدااااا ومش بيشرب سجائر ولا بيجيب حاجة لنفسه وبيحبني بس عبيط اعمل ايه انا كلامي مش مترتب بس والله فاض بيا

وللعلم ححتي الشقة اللي احنا قاعدين فيها دي بتاعتي وده بيت عيلة ومش بيتتكسف من اهلي امي كلمته وابويا كلمه واخواتي وأمه لا اله الا الله كلموه

هو عنده 47سنة 

بدون تجريح 

انضم الينا على التلجرام 👈 اضغط هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪

لعبة 🙉القرد🐒 الذكى Smart Monkey لتعليم الاطفال لحفظ جدول الضرب بكل سهولة 🐵🙈🙉🙊🐒🐵🙈🙊

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪 البوتاجازات والافران تعمل على الأنبوبة والغاز الطبيعي 💥💥💥💥