مشكلة عضوة 💃🐉


 مشكلة عضوة 



انا حياتي كلها واقفة تعليم و شغل و جواز كل حاجه وعمري بيجري و خايفه اوي نفسي اتجوز واخلف زي كل البنات انا اعرف ان معملي سحر و مفيش اي عرسان بتتقدم ولو حد اتقدم بيمشي تاني انا بصلي و بدعي و بقرا قران و صابر بقالي كتيرررر اووووي بس تعبت اوي و مبقاش عندي صبر ولا أمل انا لي حياتي كده انا عمري م ارتبط و طول عمري بخاف ربنا لي بيحصل فيا كده بجد انا تعبانه اوي و منهاره ادعولي والنبي ربنا يغير حياتي ويرزقني بزوج صالح عاجلا ويعوض صبري خير اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد صلاة تتحل بها العقد و تنفرج بها الكروب

انضم الينا على التليجرام 👈 اضغط هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪

لعبة 🙉القرد🐒 الذكى Smart Monkey لتعليم الاطفال لحفظ جدول الضرب بكل سهولة 🐵🙈🙉🙊🐒🐵🙈🙊

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪 البوتاجازات والافران تعمل على الأنبوبة والغاز الطبيعي 💥💥💥💥