مشكلة عضوة 💥


 مشكلة عضوة 💁🏽‍♀️💁🏽‍♀️💁🏽‍♀️



يا جماعه أنا ف تمريض من وانا بدرس كان بيجيلى ناس كتير تخطبنى مكنتش بوافق علشان مكانوش مناسبين معايا كانو دبلوم وانا كنت عاوزه اخد حد زيي دا حقي انى اطلب حد زيي حق تعليمى وتعبي وشغلى حقى اخد واحد من نفس كارى المهم جالى واحد قريبي هو تمريض زييا بس انا محبش جواز القرايب ومش قبلاه خالص المهم هو كان مصمم عليا وقالى مش هتجوز غيرك حتى لو غصب عنك وانا رفضت من ساعتها محدش بيتقدملى خالص وزمايلى. كلهم اتخطبو واتجوزو أنا مش ببص لحد بس كله مستغرب لان أنا شكليا احسن زمايلى وامكانيا من عيله وناس محترمه طبعا كله نصيب النقطه إلى بتكلم فيها أنه محدش اتقدم بعديه رغم أنه اتقدملى من حوالى سنه ممكن يكون اذينى ؟. علشان لما ملاقيش حد اخده ؟


انضم الينا على التلجرام 👈 اضغط هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪

لعبة 🙉القرد🐒 الذكى Smart Monkey لتعليم الاطفال لحفظ جدول الضرب بكل سهولة 🐵🙈🙉🙊🐒🐵🙈🙊

بوتاجاز وفرن 2*1🥘 مكة🔥وعرض التوصيل المجااااااااااانى لجميع المحافظات مصنع مكه للافران العموله 🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪 البوتاجازات والافران تعمل على الأنبوبة والغاز الطبيعي 💥💥💥💥